خرید سیسمونی کودک – فروشگاه اینترنتی سیسمونی بدو نی نی

خرید سیسمونی کودک
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

خرید سیسمونی کودک یکی از بهترین و لذت‌بخش کارهای پدران و مادران با به دنیا آمدن فرزند دلبندشان می‌باشد. والدین به فکر تهیه تمام اقلام ریز و درشت لازم برای کودک می‌افتند. از طرف دیگر تعداد وسایلی که باید برای کودک تهیه کنند، بسیار زیاد است و از شیشه شیر کودک، لباس کودک، لوازم بهداشتی تا لوازم درشت سیسمونی مانند کالسکه، صندلی ماشین، روروئک کودک و … را شامل می‌شود. از طرفی اگر شما بخواهید برای هر کدام از وسایل به طور جداگانه برای خرید وقت بگذارید و به فروشگاه‌های مجزا بروید چه در دوران بارداری و چه بعد از به دنیا آمدن کودک، کار مشکلی به حساب می آید. اما خرید لوازم سیسمونی نوزاد از یک فروشگاه چه به صورت اینترنتی و چه حضوری بسیار گزینه مناسبی برای تهیه لوازم مورد نیاز کودکتان است.

مزیت های خرید سیسمونی کودک به صورت اینترنتی


همانطور که گفتیم به دلیل تنوع کالای موجود در بازار از انواع ایرانی و خارجی، والدین می‌توانند انتخاب‌های زیادی داشته باشند. شما در ابتدا در خرید سیسمونی نوزاد باید لوازمی که می‌خواهید آنها را برای کودک تهیه کنید در نظر داشته باشید. داشتن لیست لوازم در این راه می‌تواند کمک کننده باشد تا چیزی از قلم نیفتد و حتی بتوانید در خرید اولویت‌بندی کنید و مناسب با سن نوزاد و لوازمی که در آن سن احتیاج دارد آنها را تهیه نمایید.

در خرید اینترنتی سیسمونی شما می‌توانید بین اقلام مختلف یک کالا، حق انتخاب داشته باشید و با خواندن مشخصات کامل کالا و مقایسه با سایت‌های دیگر خرید مورد نظر خود را انجام دهید. خرید اینترنتی سیسمونی به مادر این امکان را می‌دهد تا در دوران بارداری و یا بعد از آن به راحتی و در منزل بتواند خرید کامل سیسمونی را انجام دهد.

چرا از فروشگاه بدو نی نی خرید کنیم؟


فروشگاه بدو نی نی تمام اقلام سیسمونی نوزاد را در انواع خارجی و ایرانی را با کیفیت بالا برای شما فراهم می‌کند. داشتن انتخاب‌های زیاد، ارسال فوری کالا و در صورت داشتن مشکل و یا عدم رضایت مرجوع کردن کالا، بسیار مناسب برای خرید سیسمونی نوزاد می‌باشد. فروشگاه بدو نی نی تامین کالاهای با کیفیت برای کودک شما را تظمین می‌کند و دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به فروشگاه‌های سیسمونی دیگر می‌باشد و شما می‌توانید با هر هزینه‌ای که می‌خواهید تمام اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید.

فروشگاه بدو نی نی تمام اقلام سیسمونی در نوع خارجی و ایرانی را با کیفیت قابل قبول و تنوع برای شما فراهم آورده است و خرید کامل سیسمونی نوزاد را می‌توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه سیسمونی بدو نی نی تهیه فرمایید. همچنین در فروشگاه بدو نی نی برای رفاه حال والدین عزیز امکان خرید حضوری نیز در حال آماده شدن است تا پس از انتخاب لوازم مورد نیاز سیسمونی درون سایت در صورت تمایل به طور حضوری از فروشگاه بدو نی نی دیدن فرمایید و خرید خود را نهایی کنید.

انواع لوازم سیسمونی کودک


حال به انواع لوازمی که در خرید سیسمونی کودک لازم است می‌پردازیم:

تخت و گهواره کودک

بعد از اینکه نوزاد را به خانه آوردید اولین وسیله مورد نیاز شما جای خواب کودک و تهیه تخت و گهواره کودک است. در خریدن تخت در ابتدا باید به فضای خانه و اتاق کودک توجه کنید تا بتوانید تا تخت با اندازه مناسب تهیه کنید. از خریدن تخت خیلی بزرگ که تمام فضای اتاق را اشغال کند بپرهیزید و همچنین تخت خیلی کوچک هم نخرید، زیرا رشد کودک در سال اول بسیار سریع است.

در خریدن تخت برای نوزاد دقت کنید و تخت با لبه‌های بلند تهیه کنید تا امکان بیرون آمدن کودک با بزرگتر شدنش نباشد. اگر تخت کودک در اطراف نرده داشته باشد، باید فاصله بین نرده‌ها کم باشد. توصیه می‌شود برای نوزاد تا یک سالگی به جای خرید تخت، گهواره و یا تخت کنار مادر تهیه کنید. گهواره برای نوزاد کمک می‌کند تا با تکان دادنش، کودک زودتر به خواب برود یا می‌توانید از تخت‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به گهواره را دارند استفاده کنید.

تهیه تخت کنار مادر که بتوانید آن را در کنار تخت خود قرار دهید برای دوران شیردهی و نوزادی بسیار مناسب هستند و باعث آرامش مادر و نوزاد می‌شوند. فروشگاه بدو نی نی انواع تخت کودک، تخت کنار مادر، گهواره برقی و معمولی را با برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالا برای شما فراهم می‌کند.

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد جز لوازم مورد نیاز در خرید سیسمونی کودک است. یک دست سرویس خواب درون تخت و گهواره کودک قرار می‌گیرد و یک سرویس اضافه کوچک‌تر برای خارج از منزل و مسافرت باید تهیه کنید. سرویس خواب کودک شامل تشک، پتو، بالشت و … است. سرویس خواب کودک باید از الیاف طبیعی و نخی تهیه شده باشد و پرز نداشته باشد. بالشت کودک نباید خیلی نرم باشد تا سر کودک در آن فرو نرود و خطری برای تنفس کودک ایجاد نکند. برای دوران نوزادی تهیه تشک آنتی رفلاکس بسیار مفید است و باعث می‌شود مشکلات گوارشی کودک کاهش یابد و از نفخ کردن کودک بعد از شیر خوردن جلوگیری می‌کند.

اگر کودک شما در فصل سرد به دنیا آمده باشد قنداق هم می‌تواند برای استفاده کودک مفید باشد. شما می‌توانید کودک را درون قنداق قرار دهید و بعد در کالسکه و یا ماشین، کودک را قرار دهید.

خرید صندلی ماشین

بعضی از والدین شاید خرید صندلی ماشین کودک برای کودک را زیاد ضروری ندانند، ولی اگر با خودرو شخصی همراه با کودکتان به بیرون می‌روید، حفظ امنیت کودک درون ماشین را باید تامین کنید. استفاده از صندلی ماشین برای محافظت از کودک درون خودرو بسیار ضروری است. استفاده از صندلی ماشین در اکثر کشورهای دنیا اجباری شده است و در کشور خودمان هم به زودی استفاده از صندلی ماشین برای کودک اجباری می‌شود. بنابراین برای محافظت از کودک خرید صندلی ماشین را جدی بگیرید.

صندلی ماشین را طوری انتخاب کنید که بتوانید از نوزادی تا دوران خردسالی از آن استفاده نمایید. پس در صورت خرید صندلی ماشین باکیفیت که برای تمام دوران نوزادی تا کودکی کاربرد داشته باشد شما فقط یک بار هزینه می‌کنید و در عوض امنیت کودکتان حفظ می‌شود. صندلی ماشینی را طوری انتخاب کنید که ظرایط زیر را داشته باشد:

  • دارای کمربند محکم و قابل تنظیم باشد.
  • قابلیت اتصال راحت و قابل اطمینان به صندلی خودرو را داشته باشد.
  • دارای حالت‌های خواب متفاوت برای راحتی کودک را داشته باشد تا کودک در صورت خوابیدن، گردن و سرش اذیت نشود.

انواع صندلی ماشین برندهای معتبر ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا از فروشگاه اینترنتی سیسمونی بدو نی نی خریداری کنید.

صندلی ماشین‌ها نیز با توجه به مورد استفاه انواع مختلفی دارند:

  • صندلی‌هایی که در یک طرف قابل نصب (رو به بیرون) هستند.
  • صندلی ماشین‌های دو طرفه که قابل نصب به سمت عقب (رو به صندلی خودرو) و به سمت جلو هستند.
  • بعضی از کریرها هم قابلیت نصب به صندلی خودرو را دارند و می‌توانید به عنوان صندلی ماشین استفاده شود.
صندلی ماشین کودک
صندلی ماشین کودک

خرید کالسکه در سیسمونی

برای والدینی که اهل گردش و یا خرید کردن در پاساژ و پیاده روی به همراه کودکشان هستند تهیه کالسکه برای کودک لازم است. در خرید کالسکه کودک نیز موارد امنیتی، استحکام کالسکه و داشتن امکانات برای راحتی کودک را در نظر بگیرید. در خرید کالسکه داشتن قابلیت تنظیم پشتی نشیمنگاه کالسکه و داشتن حالت خواب بسیار مهم است تا بتوانید از آن برای نوزاد از بدو تولد استفاده کنید.

داشتن جای پای قابل تنظیم، داشتن سایه‌بان، تشک نرم و قابل شستشو را در هنگام خرید کالسکه را نیز در نظر داشته باشید. برای حفظ امنیت کودک داشتن کمربند ایمنی و گارد محافظ از ضروریترین نکته‌ها در تهیه کالسکه است که باید کالسکه داشته باشد. داشتن چرخ‌های روان و یاکیفیت و همچنین ترمز مستحکم از دیگر نکاتی است که باید از آن اطمینان حاصل کنید. در خرید کالسکه باید مناسب با استفاده ای که می‌خواهید از آن داشته باشید کالسکه مناسب را انتخاب کنید.

خرید سیسمونی کودک
کالسکه کودک

انواع کالسکه

  • کالسکه مسافرتی که قابلیت جمع شدن آسان را دارند.
  • کالسکه‌های دسته عصایی که بعد از جمع شدن بسیار کم حجم می‌شوند و می‌توانید به کابین هواپیما ببرید.
  • کالسکه‌های معمولی با چرخ‌های روان و داشتن سبد لوازم در زیر آن که برای کاربرد روزانه مناسب هستند.
  • کالسکه‌هایی که تمام اجزای کالسکه بر روی اسکلت قابل نصب هستند. که بیشتر در کالسکه های خارجی دیده می‌شود.
  • سرویس‌های کالسکه که شامل کریر و ساک لوازم کودک نیز هستند.

انواع کالسکه‌های مسافرتی، کالسکه‌های سبک، کالسکه‌های تک و سرویس‌های کالسکه را در انواع ایرانی و خارجی و با کیفیت عالی از فروشگاه بدو نی نی خریداری کنید.

کریر کودک

کریرها وسیله‌ای هستند که برای نوزاد تا حدود 9 ماهگی قابل استفاده هستند. زیرا با بزرگ‌تر شدن نوزاد دیگر حمل کریر برای مادر مشکل می‌شود. ولی اگر کریر بچه در سرویس‌های کالسکه قابل نصب برای کالسکه باشد مدت زمان بیشتری قابل استفاده برای کودک می‌شود. از کریر می‌توانید به عنوان جای خواب در مهمانی‌ها نیز استفاده کنید که امنیت کودک حفظ شود. همچنین از کریر در جاهایی که نمی‌توانید کالسکه را حمل کنید در مسافرت و در جاهای دیگر، می‌توانید استفاده کنید.

خرید لوازم تغذیه در سیسمونی

  • پستانک نوزاد، شیشه شیر نوزاد از لوازمی هستند که در خرید سیسمونی باید آنها را تهیه کنید.
  • پستانک‌ها در دو نوع ارتودنسی و معمولی وجود دارند که بهتر است چند عدد از آنها تهیه کنید.
  • شیشه شیرهای نوزاد نیز در انواع شیشه‌ای، تلقی و در گنجایش‌های متفاوت وجود دارند.
  • در خرید لوازم تغذیه برای نوزاد داشتن استاندارد بسیار مهم است و باید فاقد ماده مضر bpa باشد.
شیشه شیر نوزاد
شیشه شیر نوزاد

خرید صندلی غذای کودک

تهیه صندلی غذا کودک در هنگام خرید سیسمونی کودک برای زمان غذا خوردن کودک کارایی دارد. در صورت استفاده از میز نهارخوری، می‌توانید صندلی غذای مناسب را انتخاب کنید تا با تنظیم ارتفاع از آن در کنار صندلی خود استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از صندلی غذای معمولی یا ارتفاع کم استفاده کنید. و فقط آن را بر روی صندلی میز ناهارخوری قرار دهید.

در هنگام خرید صندلی غذا نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • پایه‌های محکم داشته باشد تا با تکان خوردن کودک صندلی نیفتد.
  • سینی قابل شستشو و جدا کردن داشته باشد.
  • دارای کمربند برای حفظ امنیت کودک باشد.
  • فضایی که اشغال می‌کند را در نظر بگیرید تا جای کافی برای آن داشته باشید.
  • داشتن قابلیت تا شدن باعث میشود فضای کمی را اشغال کند.
  • داشتن چرخ جا به جایی صندلی را در جاهای مختلف خانه آسان می‌کند.

انواع صندلی غذای ایرانی و خارجی را در نمونه‌های متفاوت از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی تهیه کنید.

اسباب بازی کودک

وسایل بازی برای کودکان یکی دیگر از لوازم سیسمونی کودک می‌باشد. اسباب بازی با رشد ذهنی و فکری کودک ارتباط مستقیم دارد. از نظر کارشناسان، بازی با اسباب بازی باعث باعث تقویت و بالا رفتن هوش کودک می‌شود و قوه تخیل کودک را تقویت می‌کند. بنابراین هزینه‌ای که برای بازی و اسباب‌بازی کودک می‌کنید، هزینه‌ای است که برای تقویت هوش کودک خود می‌کنید.

در خرید اسباب بازی نکاتی باید در نظر داشته باشید تا اسباب مناسب را تهیه کنید:

  • اسباب بازی‌های کودکان باید از مواد کاملا بهداشتی و استاندارد ساخته شده و فاقد مواد مضر برای کودک باشند. برای دوران نوزادی بهتر است بزرگتر باشند تا کودک نتواند آن را ببلعد.
  • اسباب بازی با رنگ‌های شاد و موزیکال نیز برای سن نوزادی بسیار مناسب هستند.
  • با بزرگتر شدن کودک انواع خمیر بازی و اسباب بازی‌های ساختنی برای کودکان نوپا جذاب هستند.
  • برای کودکان زیر دو سال انواع تشک بازی و انواع آویز تخت و اسباب بازی‌های آموزشی مناسب هستند.

ما می‌دانیم که خرید برای کودک شما می‌تواند دردسرساز باشد، به همین دلیل است که ما مفتخریم که طیف وسیعی از مزایای را برای آسان‌تر کردن زندگی شما ارائه دهیم. با تخفیف، ارسال رایگان و حتی پرداخت درب منزل برای کسانی که در تهران زندگی می‌کنند، ما این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم که محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به خروج از منزل خود تهیه کنید.

سوالات متداول


مزیت‌های خرید سیسمونی به صورت اینترنتی چیست؟

  • حق انتخاب زیاد در بین انواع کالاها
  • اولویت‌بندی اقلام و لوازم متناسب با سن نوزاد
  • خواندن مشخصات کامل کالا و مقایسه با سایت‌های دیگر
  • خرید راحت و بدون دردسر در دوران بارداری و یا بعد از آن

انواع لوازم مورد نیاز در سیسمونی کودک چیست؟

  • تخت و گهواره کودک
  • سرویس خواب نوزاد
  • صندلی ماشین
  • کالسکه در سیسمونی
  • کریر کودک
  • لوازم تغذیه در سیسمونی
  • صندلی غذای کودک
  • اسباب بازی

خرید از فروشگاه بدو نی نی چه مزایایی به همراه دارد؟

  • وجود انواع کالای نوزاد و کودک در برندهای خارجی و ایرانی با کیفیت بالا
  • ارسال فوری کالا و در صورت داشتن مشکل و یا عدم رضایت مرجوع کردن آن
  •  قیمت بسیار مناسب نسبت به فروشگاه‌های سیسمونی دیگر
مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *